• Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
  • Robuuste Tafels
Home >> Informatie

Veel gestelde vragen

Q. Hoe neem ik contact op met Robuuste Tafels?
A. Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar van 09.00 uur tot 17.00 uur. Bekijk onze contactpagina voor meer informatie en onze openingstijden.

Q. Hebben jullie een showroom?
A. Ja, wij hebben 2 showrooms in Nederland, in Hardinxveld-Giessendam en Utrecht (Woonboulevard). Bekijk onze contactpagina voor meer informatie en onze openingstijden. Hier krijgt u een impressie van welke modellen waar staan: showroom

Q. Hoe kan ik bestellen?
A. U kunt eenvoudig via de webshop bestellen, eventuele opmerkingen of aanvullingen kunt u in de laatste stap (3) van het bestelproces in het opmerkingen veld vermelden. Bestellen in één van onze showrooms, per mail of telefonisch is uiteraard ook mogelijk.

Q. Wat is de levertijd?
A. De levertijd varieert per product, bij de alle producten staat de huidige verwachtte levertijd.

Q. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
A. Indien het product op voorraad is wordt u binnen 5 werkdagen gecontacteerd door onze transrporteur om een afspraak te maken.

Q. Hoe kan ik betalen?
A. De betaling kan bij levering per pin of contant voldaan worden.

Q. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
A. Annuleren of wijzigen van een bestelling is doorgaans geen probleem, bij de klantenservice kunt u navragen wat de mogelijkheden voor uw bestelling zijn.

Q. Wat zijn de bezorgkosten?
A. Wij leveren gratis bij een bestelling boven € 499,00 in zowel Nederland als Vlaanderen. Voor overige bestellingen bedragen de bezorgkosten € 59,00 voor Nederland en noord België, voor midden België bedragen de bezorgkosten € 89,00. Zie ook: bezorgen

Q. Leveren jullie ook buiten Nederland en Belgïe?
A. Ja, middels een aantal vaste expediteurs bieden wij ook leveringen aan naar andere landen, informeer naar de mogelijkheden en bezorgkosten. Levering in de grensgebieden met Duitsland (15km van grens) zijn ook gratis vanaf € 499,00

Q. Worden de tafels afgemonteerd geleverd?
A. Alle meubels worden inclusief montage en uitpak service geleverd zonder meerprijs.

Q. Wat wordt er bedoeld met 6cm (2x3)?

A. Dat betreft een opgedikt blad met een rand, optisch 6cm maar niet geheel 6cm over het hele blad. Ditzelfde geldt voor 8cm (2x4) dit bestaat uit 2 lagen. De massief eiken tafels met een 4 of 6cm massief blad zijn volledig massief.

Q. Kan ik op afroep bestellen?
A. Bestellen op afroep is mogelijk, u weet dan zeker dat het gewenste model op voorraad is als de levering plaats mag vinden. Mocht er uitloop zijn met bijvoorbeeld het bouwen van uw huis dan is de eerste maand opslag zonder kosten, na deze maand zullen kosten voor opslag in rekening gebracht worden..

Q. Hoe werkt het retourrecht?
A. Uiteraard doen wij er alles aan om u tevreden te stellen, mocht u desonkanks toch uw bestelling willen annuleren dan kunt u aanspraak maken op uw herroepingsrecht / retourrecht binnen 14 dagen vanaf de dag van levering. Het retourrecht is uitsluitend van toepassing op bestellingen conform de wet verkoop op afstand, uitgesloten zijn speciale maatwerk opdrachten.

Q. Is de retourzending gratis?
A. Als u het product zelf retourneert zijn daar geen kosten aan verbonden. Indien de retourlevering door ons wordt verzorgd worden de transportkosten verrekend met het retour te storten bedrag.

Q. Ik heb een product geretourneerd, hoe lang duurt het voordat het aankoopbedrag retour gestort wordt?
A. Na ontbinding van de overeenkomst wordt het aankoopbedrag minus eventuele transportkosten uiterlijk binnen 30 dagen retour gestort.

Q. Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?
A. Indien u een klacht heeft over een product, onze service of levering neemt u dan contact met ons op. Dit kan telefonisch of per mail. We streven ernaar uw klacht binnen 24 uur af te handelen. Indien u een klacht heeft over een geleverd product verzoeken wij u dit per mail te melden, voorzien van foto's.