Veelgestelde vragen

  • Hoe neem ik contact op met Robuuste Tafels?
    Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar van 09.00 uur tot 17.00 uur. Bekijk onze contactpagina voor meer informatie en onze openingstijden.
  • Hebben jullie een showroom?
    Ja, wij hebben 2 showrooms in Nederland, in Sliedrecht en Gramsbergen (tussen Coevorden en Hardenberg). Bekijk onze contactpagina voor meer informatie en onze openingstijden. Onze showroom in Sliedrecht is de grootste showroom, hier vindt u het meest uitgebreide assortiment waaronder ook karpetten, verlichting, leren wandbekleding en unieke items (meubels en accessoires), deze items vindt u niet in Gramsbergen. Daarnaast hebben we in Sliedrecht alle banken staan, vaak ook dubbele exemplaren in verschillende uitvoeringen en/of materialen. Bent u op zoek naar een specifiek model, informeer dan vooraf of en zo ja in welke showroom deze staat.
  • Hoe kan ik bestellen?
    Eenvoudige producten kunt u desgewenst direct online bestellen, voor de wat uitgebreidere maatwerk producten is het verstandig één van onze showrooms te bezoeken om u goed te laten adviseren. Bestellen in één van onze showrooms, per mail of telefonisch is uiteraard ook mogelijk.
  • Wat is de levertijd?
    De levertijd varieert per product, bij de alle producten staat de huidige verwachtte levertijd.
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    Indien het product op voorraad is wordt u binnen 14 werkdagen gecontacteerd door onze transporteur om een afspraak te maken.
  • Hoe kan ik betalen?
    De betaling kan bij levering per pin (geen creditcard) of contant (biljetten van € 200,00 en € 500,00 kunnen wij niet accepteren) voldaan worden, een betaling per pin geniet de voorkeur. Indien de restantbetaling bij levering per pin of contant niet mogelijk is verzoeken wij u het volledige openstaande bedrag minimaal 7 werkdagen voor levering te voldoen op rekeningnummer NL11INGB0004463180 t.n.v. ROBUUSTE TAFELS o.v.v. het order nummer.
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
    Annuleren of wijzigen van een bestelling is doorgaans geen probleem, bij de klantenservice kunt u navragen wat de mogelijkheden zijn voor uw bestelling.
  • Wat zijn de bezorgkosten?
    Wij leveren gratis bij een bestelling boven € 349,00 in zowel Nederland als Vlaanderen. Voor overige bestellingen bedragen de bezorgkosten € 59,00 voor Nederland en noord België, voor midden België bedragen de bezorgkosten € 89,00. Zie ook: bezorgen
  • Leveren jullie ook buiten Nederland, Belgïe en Duitsland?
    Dat is in veel gevallen mogelijk, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
  • Worden de tafels afgemonteerd geleverd?
    Alle meubels worden inclusief montage en uitpakservice geleverd zonder meerprijs.
  • Kan ik op afroep bestellen?
    Bestellen op afroep is mogelijk, u weet dan zeker dat het gewenste model op voorraad is als de levering plaats mag vinden. Mocht er uitloop zijn met bijvoorbeeld het bouwen van uw huis dan is de eerste maand opslag zonder kosten, na deze maand zullen kosten voor opslag in rekening gebracht worden.
  • Hoe werkt het retourrecht?
    Uiteraard doen wij er alles aan om u tevreden te stellen, mocht u desondanks toch uw bestelling willen annuleren dan kunt u aanspraak maken op uw herroepingsrecht / retourrecht binnen 14 dagen vanaf de dag van levering. Uitgesloten van het retourrecht zijn speciale maatwerk opdrachten.
  • Is de retourzending gratis?
    Als u het product zelf retourneert zijn daar geen kosten aan verbonden. Indien de retourlevering door ons wordt verzorgd worden de transportkosten verrekend met het retour te storten bedrag.
  • Ik heb een product geretourneerd, hoe lang duurt het voordat het aankoopbedrag retour gestort wordt?
    Na ontbinding van de overeenkomst wordt het aankoopbedrag minus eventuele transportkosten uiterlijk binnen 7 werkdagen retour gestort.
  • Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?
    Indien u een klacht heeft over een product, onze service of levering neemt u dan contact met ons op. Dit kan telefonisch of per mail. We streven ernaar uw klacht binnen 24 uur af te handelen. Indien u een klacht heeft over een geleverd product verzoeken wij u dit per mail te melden, voorzien van foto’s.